✿ Happy New Year ✿


Hye >_+ Happy New year guys . oleh kerana da masuk tahun baru tahun


mesti semua orang ada azam baru kan ?

JADI !


saya mula melangkahkan kaki setapak demi setapak untuk mencapai azam baru .
azam tahun nie of cos i'm hope my result is better than PMR result . then i won't make a mistake again . with my friends , family and to anyone . ( haha ! speaking lak aku . berangan je . tapi aku cuba aw ) and i want to be strong. hiargh ! hehe . sebab semua bestie aku kata "nana you're strong" syahmi kata aku nie "bie , you're powerpuff girl . be strong sayang " wahaha . okeyh . saya akan kuatkan semangat . tabahkan hati . insyaallah . thanks :) 

weyh itew terjiwang pulak . oke oke kembali seperti biasa . hehe . - gediks - eyh . peduli hapa aku  haha ! mak oiy comel kan aku .- perasan - lagiiiii . hehek . so ? suka hati akulah . tapi tahun aku ada berita terbaru . first good news . second . okeyh bad news . haha ! the good news aku da gemuks . berat da capai EMPAT PULUH SATU KILOGRAM  hikhok . and the bad news my AYAH nak anta aku pegi kelas muzik bulan depan oh ! . yaalah ! malas lah aku . tapi nak wat cam ne . itew kena g gak . alorh biasa lorh itew anak bongsu anak manja . haha . anak manja ke ? aku je yang manja . hehek . tapy anak manja yang kena kongkong lebeyh . tape . itew redha ketentuan qada' dan qadar . hihih . so kawan i'm 



okeyh .  . hurr . lap aer mata saja wat basah . hehe .