suka ? seronok ?

Hari ini ialah hari yang sangat gumbira ya ? sangat gumbira tapi rasanya tak berapa nak gumbira sangatlah actually . fuhh ! penadd , ngantuk gileeeerrr hari hari ini . jadual di sekolah pada hari ini sangat mampat . kenapa ? sini aku bagi inferens siket .



1 . semakin hari semakin busy + penuh jadual  saya.

2. semakin hari , hari hari nak raya :p



Haha ! oke . aku mengarut kan ? memang ! memang sengaja nak putar belit citer . seperti yang aku kata tadi hari sangat penadd kan ?



Inferensnya :

A ) pagi pagi kena pergi klinik sains . pukul 6.45 a.m aku da terpacakkk kat sekolah ! tapi mula pukul 7 .

B ) pergi pertandingan lukis poster bersama pei chin di bengkel seni . aku sangat geram ngan orang sebelah aku yang pinjam barang uw . SELEKEH !

C ) belajar pendidikan seni yang tah pape hari ini .

D ) belajar sains lagi lah !

E ) waktu PJ cikgu ajar MATH ! gumbira sangat taw bila dapat jawapan .

F ) pergi solat zohor kat surau .

G ) akhir sekali ,  TEKNIK MENJAWAB PERDAGANGAN !

Jadi sebagai conclusion nya , pergi teknik menjawab tulah yang  agak ngantuk tapi kira boleh lah dikatakan best . duduk di bilik yang ada pendingin hawa . pei chin masuk je tiba tiba dia minum air di bawah meja . hah ! tak puasalah tuh pei chin . dengan tangannya dibaluti T-shirt sukan dan begitu juga kakinya dibaluti seluar walaupon pakai skirt . hari ini belajar perdagangan . tapi orang tuh ada kata  “ study is my hobby , exam is my picnic “  then tepat kol 4 ceramah tentang perdagangan abis . tapi disambungakan dengan citer futsal peringkat daerah dan negeri . dan orang tuh tiba tiba kata “ tiada kompromi “ selepas tu aku pandang sebelah dan zaty pon berbisik “ apa yang orang nie citer nie ? “
Serta tiba tiba zaty berbisik pada aku “ azimi azimi azimi citer bohong “  tapi sepatutnya “ tika tika tika citer bohong “  siapa kah gerangan si tika itu ? dialah si cik mawar berduru vs. minah gediks ! jeng jeng da 4 suku pe agi ! belah ar beb . masuk kete kena bebel ngan ibu pasal lambat ! tapi aku wat derk dan amek earfon sumbat telinga dengar lagu tuhan berikan aku cinta . haha ! cehh ! tipu lagi . apa r . aku kena r dengar ceramah ibu :-)