raya !



Kenapa lagu raya nie ?



Eh . SUKA HATI GUA AR BEB NAK LETAK LAGU APA KAN =,= haha . jangan marah . lex luu . saya wat lagu raya nie bab kita kan nak raya . act , kami ( saya dan kawan saya ezzaty ) merancang nak letak lagu raya kat blog . almaklumlah . korang tawu tak . raya ke-6 aku and juga juga juga em kay . budak form 5 trial exam seyh . tapi ada yang lbeyh awal hee . budak budak sains pertanian iaitu kawan aku nabilah ally . cian awak ya beyla ? orang yang wat jadual kan memang tiut miut beyla . walaupun dia kejam tapi dia tuh tiut sangat aww awak . sabarr ya ? tapi PADAN MUKA AWAK ! =,= hee . ( jahadd ) . jangan mara KAK NAB OIY ! adek guro jee .





Hmm . bebalek lah kat tajuk tadi . okeyh ! AKU TAK SABAR NAK RAYA > hai kawan . saya raya dulu ea ? huu . beb ! apa aku ngarut nie seyh . ceit . dari kat sekolah tadi aku nie memang BLUR plus plus BAJET KOYA JE . koya ? pe tuh ? ( cantek lorh ) . pastu aku tetap memegang prinsip syahmi aku NANA , DA CHIPMUNK TUH TETAP CHIPMUNK SAYANG OIY “ pastuh , aku juga memegang prinsip ezzaty “ WAT LEX WAT COOL JE “ so , jom kita sama sama pegang prinsip tuh yee . orite tu je aku na citer . oke aku tawu korang boring baca nie , nta nta korang tak baca pon , baca ayat pendahuluan aku je da close tab blog DIYANA HALID . oke . tape . saya tak kisah pon , and saya sikit , seciput , dikit pon tak kecik haty .






KHAS UNTUK BUDAK SPM ( GOOD LUCK NANTY < BUAT YANG TERBAEK < JANGAN KERJA NAK MAIN JE CAM AKU NIE < SO DON’T BE LIKE ME )




< TATA TITI TUTU >