WHAT DAY TODAY?

wah! today was a monday. tomorrow? is tuesday . what ? tuesday ? raya seyh . yay! esok raya . but this year ta seperti raya yang aku harapkan . sangat ta best . makngah ta balik . ta seperti selalu . abang raya di kuala lumpur. oh! my god ! hate . aku na raya yang yang best . tapi aku ta rasa raya yang meriah tuh tahun nie . 



saya bersama cousin. she is photographer :)


dahulu kala ~ seperti biasa last day puasa family makngah with her daughter and son was come back kampung . rumah aku . then kami cousin cousin akan sedekahkan tangan dengan mencuci ayam . menganyam ketupat . then capture capture gambar with DSLR D90 camera cousin. hehe . memang best . bila malam raya . fuhh! abang aku baling mercun bola uw . fuyoh ! kuad seyh . dan seperti biasa . haha ! aku memang gentle . main bunga api lah !sambil lalalalalala~ huhu . tah pe pe je . tapi itu lah kenangan yang aku ta leyh lupakan.


tapi kali nie ***** twink twink :( ase cam na nangis pon ada . tapi ta payah ar . gedik plus plus gembeng ! haha ! ta mawu ta mawu .last day puasa ayah aku kerja . aku dok basuh simen ngan ibu . biasanya ramai ramai ngan czen . cuma kali nie hanya dengan ibu je . dan akak aku dok washing car lorh . kereta ayah , kereta dia , kereta achik . hmm . achik ? dia jahit manik dekat baju dia lah . pe lagi . memang rutin dia pon .


so i just hoping next year will jadi first eid yang great serta meriah . 


hanya itu sahaja . dan aku mengharapkan detik yang dulu kembali lagi .  


hahaha ! esok nak raya ! yay ! p tade la happy pon . then da na raya nie . saya diyana binti mohd halid ingin meminta maaf jika ada tersalah silap . jangan marah marah aw . saya hanya manusia biasa . ceh wah ayat aku ! huhuuuu :) bubye dear 



selamat hari raya sayang !

that me  and also my siblings:)

#sorry if ayat english aku terabuh . aku hanya hendak mencuba .  i just try . and i'll do my best dear . thanks :)