Coret coret AISHITERU !

Semalam, saya masuk satu pertandingan iaitu sebuah permainan tradisional , pertandingan tuh saya masuk kerna itu si miss kina azlan pergi taruk nama saya kt satu senarai tuh . em , senarai tuh , kina letak nama saya , shahirah juga ezzaty , kesian kami kerna dipaksa oleh miss kina untuk memasuki pertandingan tersebut . kami memasuki pertandingan itu , emmmm , ayoy , kasual sangat la pulak . haha ! k! kembali pada asal . ceit , kitaowg masuk permainan batu seremban la .

WHAT ? batu seremban ? hmm . terus terang and dengan jujur la aku menyatakan yang aku tidak pernah main atau sentuh atau dengar atau main atau sentuh atau dengar . weit ! gila . haha . sewel sebentar . mahaf ! SUMPAH ! SWEAR ! saya memang ta twu men benda uw . kerna saya dulu SEKOLAH CINA ada ke belaja benda uw ? ada mainan uw ? k seriously , memang tak pernah ada la . bila masuk SEKOLAH MELAYU , ARGH ! terkezut GUA beb ! ada rupanya permainan seperti itu . k . masa uw aku memang jakun sangat , mereka mereka mereka semua gelak ketawa plus plus  senyum kerna saya jakun sesangat sangat .cececomel sangat mereka mereka mereka uw .  adoy ! kepada mereka mereka mereka uw , ta baek la awak gelakkan saya . saya sungguh malu sangat aw . k . gediks ! memang aku gedik pon . ada aku kisah ? hmm .  

Okeyh . bebalik pada asal , aku masuk pertandingan uw , hah ! snie tatanana nie na cte something nie , meh cnie dok diam diam dga citer tatanana aw aw .
Begini , mula mula kami yang masuk pertandingan uw dipanggil untuk pergi ke english zone . kami pon jalan jalan jalan g English zone uw , sambil uw kami dok pegang enpon tet tet tet 7 missed call to cik ezzaty  , call call punya call , masa call uw , kami terpaksa dengar lagu BRUNO MARS THE LAZY SONG  . k ! sumpah . kami ta suka lagu uw , tapi dengan penuh kesabaran kami tepon juga . selepas beberapa minit ! eh kaka zaty and kaka shahirah da sampai lah . huu . seterusnya , kami semua lah , kena dipecahkan kumpulan . kami bermain dengan budak f4 . kay . meh cnie kaka na habak mey . kaka main benda uw , kaka lepas batu satu je . haha ! malu malu .masuk batu kedua mahaf dek . kaka ta panday men la dek .  seriously time uw kaka kalah dek oiy . da chipmunk tetap chipmunk dek oiy ! kalah kitaorang semua balik kelas . tetiba tengok budak men ceper . kaka pon tumpang men ckaly , k dek seriously kaka kalah lagi lawan sama kak kina kamu uw , dengan muka frustnya plus terlopong , hasilnya ? inilah . haha !



= ; = zaty ! esok aku cari kaw !

haha ! kay semua t baca la blog kaka zaty nie . 


bababai !!!