lonely ~

busan busan busan busan busan busan seyh !!!!!!!!! bust bust !!!!!! :) na wat pe eak ? emmmm . nga mesej ci buah hati tersayang aku nie . OMG ! esok dia exam . tiba tiba je dia akap kat saya

" nanaaa , nanti ajar amin sejarah ea ? "
" hah ? alaaa . ta ety la na ajar . "
" ala , nana citer je . dari bab form 4 campayy form 5 aww ? "
" haha . em . yela . t amin kol laa . "
" oke . t amin kol nana "

ayamakkk ! aku na citer pe ? sejarah aku dala ary uw down giler babeng . oke oke . ajar jeee . paham ke ta paham lantak la ea amin ? hee .

heee . sekarang mawu cerita tentang ke KL semalam .  aku punya achik ( kakak nombor 3 atas aku je ) mawu melanjutkan pelajaran HND di TAYLOR UNIVERSITY dalam bidang QUANTITY SURVEYING . bust ! bye bye achik . heee . g open day cemalam terus daftar masuk university uw . best la university uw . hostel dia , fulamak ! argh ! jeles jeles . bila giliran aku nie . achik aku ajak aku blajar kt university yang cme . amek DESIGN . cehhh ! ta sabar nie ta sabar giler . cepatlah tahun depan . cepatla 2012 ! na masuk university uw . g pon tu IPTS . tape . dapat punya masuk . heee . tapiiiiii ayah akuu uwww , ada ke dia suro aku blajar FORM 6 ? bhaha ! ta mawu ! tana ! tana sekolah lagiiii ! ta suka sekolah ! hari hari pakai baju yang cme je . warna yang cme . putih biru putih biru . hurrr . ta menarik langsung . orait . abis citer . ta leyh lame lame . na layan buah hati laa . hee . bubye

assalammualaikum w.b.t :)